O firmie
- O nas
Historia
MagAn - Podróże, Kongresy i Konferencje sp. z o.o.
dawny Klub Śródziemnomorski - jako firma działa w Polsce od 1989 roku.W pierwszych latach działalności zajmowaliśmy się podróżami. Nasze podróże rozpoczęliśmy w kolebce europejskiej cywilizacji - Helladzie, następnie docieraliśmy na Półwysep Iberyjski śledząc historię chrześcijańskich królestw i tajemnice Maurów. Aby potem wyspecjalizować się w organizacji wyjazdów do krajów poza europejskich. Na naszej liście ofert znalazła się Ameryka Południowa i Środkowa, Afryka, Azja oraz Australia z Oceanią.
Motto firmy pochodziło od św. Augustyna - "Świat jest księgą a Człowiek który nie podróżuje czyta tylko jedną stronę". Począwszy od 1995 Klub Śródziemnomorski poszerzył działalność. Na zlecenie firm rozpoczęliśmy świadczenie usług z zakresu organizacji kongresów, sympozjów oraz konferencji szkoleniowych. W ślad za tym, po kilku latach nastąpiła zmiana nazwy firmy. W tym okresie zorganizowaliśmy wiele udanych kongresów, zjazdów i konferencji dla od 300 do 1500 uczestników.
Oferowaliśmy całościową organizację i obsługę konferencji a także organizację imprez towarzyszących ( biesiady towarzyskie; koncerty zespołów Golce, Leszcze, Czerwone Gitary, Grupa VOX, Trubadurzy, Grupa Pod Budą, artystów Piwnicy Pod Baranami; program turystyczny). Nasza działalność obejmowała także organizację wyjazdów na zagraniczne kongresy naukowe. Uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach nasi klienci łączyli z przed lub pokongresowymi wyjazdami do najbardziej egzotycznych zakątków świata. Wystarczy wspomnieć, że grupy były w Australii, Papui Nowej Gwinei, Nowej Zelandii, Brazylii, Urugwaju, Argentynie, Wenezueli, Chile, Peru, Korei, Japonii, Chinach i Wietnamie. Realizujemy kolejne imprezy, łączące aspekt naukowy z poznawaniem bogactwa kulturowego nowych obszarów.
Więcej informacji znajduje się na stronie „Konferencje zrealizowane”..
Nasze konferencje
Oferujemy całościową organizację i obsługę imprez zabezpieczając miejsce obrad, materiały konferencyjne, organizację recepcji, oraz wystawę firm sponsorujących.
Nasza działalność obejmowała także organizację wyjazdów na zagraniczne kongresy naukowe dla przedstawicieli branży medycznej i farmaceutycznej. Uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach nasi klienci łączyli z przed lub pokongresowymi wyjazdami do najbardziej egzotycznych zakątków świata. Wystarczy wspomnieć, że grupy lekarzy były w Australii, Papui Nowej Gwinei, Nowej Zelandii, Brazylii, Urugwaju, Argentynie, Wenezueli, Chile, Peru, Korei, Japonii, Chinach i Wietnamie. Realizujemy kolejne imprezy, łączące aspekt naukowy z poznawaniem bogactwa kulturowego nowych obszarów.
Organizacja konferencji jest dla naszej firmy przedsięwzięciem komercyjnym, jednakże zważywszy na nasze wieloletnie doświadczenia i dobrą współpracę z ośrodkami konferencyjnymi, hotelami i firmami z "sektora turystyki biznesowej" pozwala nam na obniżenie marzy pobieranej od zleceniodawcy. Zlecającej nam instytucji przedstawiamy propozycje miejsca odbycia konferencji, zabezpieczenia miejsc noclegowych ( o różnym standardzie a zatem i cenie ) oraz programu zagospodarowania czasu wolnego uczestników. Pod uwagę brany jest budżet którym dysponuje zlecający. Po ustaleniu tych szczegółów przedstawiamy harmonogram czynności w ramach którego proponujemy terminarz prac biura organizacyjnego zabezpieczającego druk i wysyłkę materiałów informacyjnych i kart zgłoszeń. Biuro organizacyjne przyjmuje zgłoszenia i opłaty rejestracyjne.
Zabezpieczamy pełna obsługę finansowa tak po stronie przychodów jak i po stronie wydatków. Zabezpieczamy wynajem sal konferencyjnych, wymaganego sprzętu multimedialnego, aparatury nagłaśniającej i innych urządzeń. Pamiętamy o druku materiałów konferencyjnych, przygotowaniu plakietek, certyfikatów i zaświadczeń, toreb konferencyjnych, długopisów i notatników.
Przy konferencjach wielojęzykowych zabezpieczamy tłumaczenie i odpowiedni sprzęt. Dokładamy starań aby konferencja wypadła okazale. Przygotowujemy imprezy otwarcia połączone z bankietami a proponowana usługa gastronomiczna obejmuje również przerwy kawowe i lunche.
Przez cały czas trwania konferencji czynna jest recepcja do której zadań należy rejestracja uczestników, wydawanie materiałów, udzielanie odpowiedzi i pomoc uczestnikom, wykładowcom i firmom sponsorującym. Dbamy o bezpieczeństwo uczestników oraz o to aby nikt nie będący uczestnikiem nie znalazł się na sali obrad lub spotkaniu towarzyskim.
Zaufaj naszemu doświadczeniu.